Ta chansen - bli en pågensäljare i sommar!

På Pågen bakar vi med kärlek – det handlar om att ha en omsorg om råvaror och produkter, våra medarbetare, våra konsumenter och om våra gemensamma resurser. Det är grunden till vår viktigaste uppgift: att sätta färskt bröd på bordet varje dag. Vårt uppdrag är också långsiktigt då vi vill kunna lämna över ett bättre Pågen till framtida generationer. Det betyder att vi arbetar för att skapa hållbara lösningar och vi slösar inte med våra resurser.

Vi månar om vår kultur och värderingar som genomsyrar vårt sätt att arbeta. Tillsammans ser vi till att få saker att hända och vi arbetar mot våra gemensamma mål. Vi når framgång genom vårt engagemang, vår vilja till utveckling och att fokusera på möjligheter. Vi samarbetar för att kunna vara modiga och tänka nytt och utmanar både oss själva och varandra för att hela tiden lära mer. Att se till helheten, vara respektfulla men utmanande kännetecknar vårt arbetssätt.

För att trivas hos oss tror vi att detta är värderingar som stämmer med dina egna.


Vad erbjuder vi dig?

Som pågensäljare blir du en viktig del i Pågens uppdrag att baka och sälja färska, naturligt goda bagerivaror för alla tillfällen.

Arbetet som pågensäljare är ett rörligt och roligt arbete med goda arbetskamrater. Arbetet innehåller variation mellan såväl sälj- som distributionssysslor. Vi erbjuder med andra ord ett socialt arbete där du har många kontaktytor. Du kommer in i ett gott team med stor gemenskap, samarbetar med kollegor och kan få stöd och råd men arbetar mestadels på egen hand.

Pågen är ett stabilt och framgångsrikt familjeföretag. Hos oss får du möjlighet att arbeta självständig och med stort eget ansvar. Du arbetar i en engagerande och inspirerande organisation med välkända produkter som Jättefranska, Lingongrova, Pågenlimpa och Gifflar.

 

Jobbbeskrivning 

  • Du ansvarar för att besöka våra kunder och att sälja och förse dem med våra produkter.
  • Du har stor påverkan på brödhyllan och ska optimera sortimentet och försäljningen i de butiker som du ansvarar för.
  • Du ska planera och genomföra säljaktiviteter och följa upp ditt resultat.
  • Sommarvikariat


Vem är du?

Tjänsten förutsätter att du har B eller C-körkort med giltigt YKB. Vi ser gärna att du har erfarenhet av butiks- och försäljningsarbete, helst inom livsmedel.
För att lyckas i rollen behöver du vara stresstålig och ha god planerings- och organisationsförmåga. Vi ser gärna att du är i god fysisk form och uppskattar om du har en aktiv fritid.

Det är viktigt med fokus på kvalitet och effektivitet i uppdragets alla delar.

Som person är du social och skapar lätt kontakt och dialog med nya människor. På plats i butiken kommer du att möta både butikspersonal och konsumenter.

Du kommunicerar väl på svenska i både tal och skrift.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Säljplanerare Jörgen Lindmark på telefon 0730-679 249

Ansök

Område

Transport

Beläggning

Tidsbegränsad anställning

Ort

Luleå

Publicerad

2023-02-06

Dela

Jobba hos oss | Pågen

Vill du bli medarbetare på Pågen?

Tyvärr har vi inte möjlighet att ta emot spontanansökningar utan hänvisar alla sökanden till våra lediga tjänster som läggs upp här på vår hemsida. Kopplat till dessa kan vi hantera dina personuppgifter enligt GDPR-lagen.

Vill du veta mer om Pågen?

Kort om Pågen

En samlad överblick över hur det började för över 140 år sedan och vad vi gör idag.

LÄS MER

Vi bakar med kärlek

Betyder omtanke om råvaror, medarbetare, konsumenter och våra gemensamma resurser. 

LÄS MER

Våra Värderingar

Ledorden engagemang, mod, ansvar och gemenskap hjälper oss att leva värdegrunden.

LÄS MER

Bagare pågen vid deggrytor | Pågen

Arbetsmiljön i fokus

En god arbetsmiljö där våra medarbetare mår bra är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta baka bröd till kommande generationer, t.ex. att:

  • löpande se över arbetsmiljön, bedöma risker, åtgärda och följa upp för att förebygga risker för arbetsskador och arbetsrelaterad ohälsa.
  • skapa en stimulerande arbetsmiljö som ger möjlighet till personlig och yrkesmässig utveckling.
  • ha nolltolerans mot diskriminering, kränkande särbehandling och trakasserier.
  • mångfaldsaspekten alltid vägs in vid rekryteringar jämte verksamhetens behov av kompetens.
  • satsa på hälsofrämjande insatser och ha ett generöst friskvårdsprogram för medarbetarna.